Header Ads

ANWAR KINI TERSEPIT, DEMI KUASA SANGGUP MENIPU!

 

Anugerah tokoh putar alam di abad ini kita boleh bagi kat Anwar. 1 Malaysia tahu Anwar memang sangat taksub dengan jawatan Perdana Menteri aka PM. 

Dari dia muda, keluar masuk penjara dan sekarang di usia emas pun matlamat dia hanyalah kuasa. Jadi, apa saja strategi dan formula yang dia buat adalah berkonsepkan penipuan yang bermatlamatkan kuasa. 

Pada Anwar, menipu sana sini secara terbuka tu perkara biasa dan dah jadi amalan dia. Boleh kira sebagai Hobi Wajib dia setiap masa menipu dan berangan. 

Dah berkali2 Anwar cuba nak jadi PM dan semuanya tak berjaya. Mungkin Anwar sedar masa yang dia ada semakin suntuk jadi, dia gunakan segala jenis penipuan untuk memastikan kuasa yang menjadi idamannya selama hari ini tercapai. 

Saban hari kita dihidangkan dengan penipuan yang dilontarkan oleh Anwar. Yang peliknya, masih ada sebahagian besar dari kita masih mempercayai kata2 munafik Anwar ni.

Baru2 ni heboh lagi bila dia berdegar beritahu sudah ada sokongan AP melalui tandatangan SD dan bersedia untuk berjumpa dengan YDP Agong lagi. 

Cuma nak tanya, korang percaya lagi ke apa yang dia cakap tu? Sahih ke SD yang dia hebohkan tu? Kalau tak silap, bila dia umumkan je hal ni, ramai AP nafikan yang dorang sokong Anwar. 

Jadi, AP bunian Gua Pulau Celah Azizah ke yang sokong Anwar tu? 

Agak-agaknya, dah berapa puluh kali kita tertipu dengan cerita Anwar? Reporter adalah antara golongan yang selalu kena game dengan Anwar, tunggu PC berjam2 alih2 cerita dongeng je yang Anwar bagi. 

Cuba bagitahu, setiap kali Anwar heboh dia ada sokongan AP atau ‘numbers’, berapa kali benda ni dapat dibuktikan? 

Ada sesiapa dapat sahihkan semua kenyataan dia tu tak? Tiap kali dia umumkan benda2 mcm tu tiap kali tu jugak la kita tertipu dan akhirnya Anwar masih kekal sebagai bakal PM Tepi. 

Penipuan Anwar dah level jumpa YDP  Agong tapi dia tak jadi PM jugak. Cerita Anwar nak jadi PM ni kita dah boleh buat telenovela. Memang kerja dia tipu jelah.

Sepanjang karier Anwar sebagai ahli politik negara, fokusnya hanya kepada kuasa. Kalau penyakit kanser tahap 4 adalah kategori paling merbahaya dan boleh membawa maut, penyakit gila kuasa Anwar juga boleh dikategorikan di tahap yang sama. 

Ketaksuban dia kepada kuasa boleh menghancurkan negara. Betapa terdesaknya Anwar untuk meraih kuasa dia juga sanggup menipu dan bertelagah dengan pemimpin lain yang memberi kesan kepada ketidaktenteraman rakyat.

Mulai sekarang Anwar dah boleh lupakan dunia Politik dan menjadi Pelakon Filem saja. Kerjaya politik beliau dah tamat. 

Teruskan saja aktiviti main belakang tu sampai mampos! 



No comments