Header Ads

KENALI RAJA PUTAR ALAM MALAYSIA, MASIH ADA YANG AGUNGKAN DIA?


Kadang2 tak faham jugak dengan ahli politik kita ni. Memang sejenis sanggup buat kenyataan bangang hingga diperbodohkan ke demi kuasa? 

Sanggup jadi pemimpin tak bermaruah demi kuasa. Pelik jugak bila dah tahu si Anwar ni kaki tipu, pembohong dan banyak drama, masih ada yang setuju nak sokong dia jdi PM. 

Ada lagi ke yang percaya Anwar cukup sokongan dan ada SD? Apa dorang ingat pilih pemimpin no.1 negara sama macam pilih baju kat mall ke?

Masa Anwar dalam penjara, Malaysia ni aman je. Takda pulak pemimpin2 saling bertelagah dan berdebat pasal kuasa. Tapi, bila Anwar keluar je dari penjara habis semua kucar-kacir. 

Makin ramai pemimpin2 dah sama naik gila kuasa macam Anwar. Ada yang nak jadi pacat menumpang kenyang orang pun ada, siapa anda fikir sendiri? 

Memilih atau menyokong mana2 individu jadi PM bukan mcm main guli. Boleh pilih sesuka hati. Hal negara dan kepentingan rakyat bukan blh dipermainkan. 

Macam yang AMANAH, PKR dan PEJUANG tengah buat sekarang. Harini dorang cakap tak sokong Anwar, tiba2 esok sokong pulak tapi bersyarat. 

Boleh nampak dorang semua ni ada kepentingan dan ambik ringan tentang hal pentadbiran negara. Rakyat dah mcm kera termakan pisang tapi pening nak pilih siapa?

Masing2 selfish dan sibuk nak kuasa! Hal kepimpinan negara bukan perlumbaan serta soal menang dan kalah. Ini tanggungjawab besar demi keharmonian negara dan rakyat. 

Tersalah pilih PM sama macam mempertaruhkan nasib rakyat dan negara kepada individu gila mcm Anwar! 

Anwar tak layak jadi PM tapi dia layak dapat title kaki putar alam aka Raja Kencing Hancing. 

No comments